EA: به Visceral Games درباره Dead Space 3 اعتماد کنید

 "من به تازگی و به وسیله ی سمت ام با مقوله بازار یابی و فروش آشنا شده ام، چندی پیش در حال صحبت کردن با مدیر بخش فروش و بازار یابی EA بودم و به او گفتم که باید همانطور که به خود بازی فکر می کنیم، به فکر فروش و بازاریابی اش نیز باشیم. ما باید از خود بپرسیم: "ما در مورد این بازی چه ذهنیت ای در بازی کننده ایجاد می کنیم؟ آیا واقعا بازی را همان گونه که هست نمایش می دهیم؟""

وی افزود:

"در مورد Dead Space 3، اولین چیزی که از آن به نمایش در آورده بودیم، چیزی بود که تیم بازی سازی می خواست. و ما باز خورد هایی با این مضمون که این بازی یک Dead Space واقعی و ترسناک نیست دریافت کردیم. Dead Space 3 ترسناک است، اما شما فقط چیز های جدیدی که سازنده ها به بازی اضافه کرده اند را دیده اید، چون سازند ها Dead Space را دوست دارند و می خواستند چیز های که به نظر شان فوق العاده و جدید بود را به شما نشان دهند."

 

با این که پیشتر نویسنده ی داستان بازی Dead Space 1، نسبت به سیاست های EA در مورد فروش و بازار یابی بازی Dead Space 3 و انتشار آن در ماه جولای اظهار نگرانی کرده بود، آقای Soderlund عقیده دارد باز هم باید به Visceral Games اعتماد کنیم:

" شما باید به Visceral Games اعتماد داشته باشید، آنها دو بازی فوق العاده از این سری را ساختند و مطمئن باشید که سومین ساخته آنها را نیز دوست خواهید داشت. آنها هیچ وقت درون مایه ی اصلی Dead Space یعنی ترس را فراموش نمی کنند، ترس هنوز هم در بازی وجود دارد، Visceral Games در حال تلاش است تا حتی آن را بزرگتر و بهتر نیز کند."

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط a.roonama

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 17622
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس