"من به تازگی و به وسیله ی سمت ام با مقوله بازار یابی و فروش آشنا شده ام، چندی پیش در حال صحبت کردن با مدیر بخش فروش و بازار یابی EA بودم و به او گفتم که باید همانطور که به خود بازی فکر می کنیم، به فکر فروش و بازاریابی اش نیز باشیم. ما باید از خود بپرسیم: "ما در مورد این بازی چه ذهنیت ای در بازی کننده ایجاد می کنیم؟ آیا واقعا بازی را همان گونه که هست نمایش می دهیم؟""
وی افزود:
"در مورد Dead Space 3، اولین چیزی که از آن به نمایش در آورده بودیم، چیزی بود که تیم بازی سازی می خواست. و ما باز خورد هایی با این مضمون که این بازی یک Dead Space واقعی و ترسناک نیست دریافت کردیم. Dead Space 3 ترسناک است، اما شما فقط چیز های جدیدی که سازنده ها به بازی اضافه کرده اند را دیده اید، چون سازند ها Dead Space را دوست دارند و می خواستند چیز های که به نظر شان فوق العاده و جدید بود را به شما نشان دهند."
با این که پیشتر نویسنده ی داستان بازی Dead Space 1، نسبت به سیاست های EA در مورد فروش و بازار یابی بازی Dead Space 3 و انتشار آن در ماه جولای اظهار نگرانی کرده بود، آقای Soderlund عقیده دارد باز هم باید به Visceral Games اعتماد کنیم:
" شما باید به Visceral Games اعتماد داشته باشید، آنها دو بازی فوق العاده از این سری را ساختند و مطمئن باشید که سومین ساخته آنها را نیز دوست خواهید داشت. آنها هیچ وقت درون مایه ی اصلی Dead Space یعنی ترس را فراموش نمی کنند، ترس هنوز هم در بازی وجود دارد، Visceral Games در حال تلاش است تا حتی آن را بزرگتر و بهتر نیز کند."
نظرات شما عزیزان: